one2three en Frietjesonline.be gaan samen verder

Twee sterkhouders in het online bestellen, one2three en Frietjesonline.be, slaan de handen in elkaar. Voortaan krijgen horeca-ondernemers nog meer keuze uit hoe ze willen werken en voor de bestaande klanten wordt de ondersteuning nog verder uitgebreid.

One2three en Frietjesonline.be zijn beide pioniers in hun vak. Frietjesonline.be startte met online bestellen in 2016 en one2three al in 2013. Samen bedienen one2three en Frietjesonline.be meer dan een half miljoen consumenten, voor 1,5 miljoen transacties en bijna 40 miljoen euro omzet voor hun horeca-klanten per jaar.

Technologie beter inzetten Geert Janssen, CEO en oprichter van one2three, verduidelijkt:

“Samengaan doen we vooral om klanten meer service en mogelijkheden te bieden. Zowel Frietjesonline.be als one2three maken er reeds jaren een punt van om dicht bij de klanten te blijven staan. Dat betekent dat we voortdurend investeren in de beste service en nieuwe mogelijkheden. Door dat allemaal onder één dak te brengen, kunnen we nog sneller inspelen op de vragen van onze klanten”. “De eerste voordelen zijn er nu al. Met one2three kunnen we de klanten van Frietjesonline.be nu ook de kassakoppelingen van one2three aanbieden, en het gamma wordt ook uitgebreid met digitale schermen, bestelzuilen, keukenschermen en een eigen mobiele app”, treedt Bert Heynen, oprichter van Frietjesonline bij.

Signaal voor de Belgische horeca Geert Janssen heeft nog een boodschap voor de markt:

“Met deze stap willen we een duidelijk signaal sturen naar de Belgische horeca. Met onze kennis van de lokale markt willen we de beste zijn op 3 vlakken: uitgebreid palet aan mogelijkheden ter ondersteuning van ieders eigen manier van werken, op vlak van dienstverlening door het volledig ontzorgen van de horeca-uitbater en dat alles voor een billijke vergoeding. We kunnen werken volgens verschillende bedrijfsmodellen & prijsformules. Of je liever met commissie of een vaste vergoeding werkt, bij ons heeft de horeca-uitbater de keuze.”