Gedaan met lange wachtrijen.

Gedaan met lange wachtrijen. Laat je klanten op voorhand je meeneemgerechten bestellen én betalen via een online-bestelsysteem dat je toevoegt op je eigen website.

Horecagroothandel METRO sloeg de handen in elkaar met Flipdish, een internationale referentie op het vlak van online-bestelsystemen. "Wij willen onze METRO-klanten een betaalbaar online-bestelsysteem bieden", zegt Veronique Van Horick, Digital Solutions-manager bij METRO. "Geen derde partijen die je klanten wegleiden van je website, geen opstartkosten en geen torenhoge commissies."

Ben je METRO-klant en wil je je klanten online laten bestellen? Flipdish vraagt slechts 5% commissie per geplaatste bestelling. Bovendien krijg je een gratis terminal toegestuurd die jouw bestellingen print EN krijg je een eigen bestel-app, helemaal op maat van jouw zaak. En dat is nog niet alles: Flipdish geeft jou een deel van de commissie terug als METRO-shoptegoed dat je gedurende 6 maanden kan besteden in jouw METRO-winkel. Heb je interesse? Je vindt meer info op metro.be/online-bestelsysteem of je kan via onderstaande knop meer info aanvragen. Je wordt gecontacteerd door het Flipdish-team.

SB_BANNER_NIEUWSBRIEF_1280X600_NL